Thee


En daar sta je dan voor het schap met meer dan 75 soorten losse thee.     Welke thee melange nemen we nu ?? Ze ruiken allemaal even lekker,           zien er uitnodigend uit en alle soorten hebben de heerlijkste melanges.         Dan maar een keuze maken wordt het zwarte, rooibos, kruiden of vruchten thee ??
Ook dat haalt mij niet over de streep om beperkt mijn keuze te maken.       Uren zou ik door kunnen brengen in theehuizen en theewinkels. Je kunt het vergelijken met behang uitzoeken voor je Woonkamer. Wat is de juiste kleur en smaak.
De theewinkels waar het allemaal mooi in van die glazen sier flessen zit is al helemaal het walhalla voor mij. De verkoper moet engelengeduld hebben, want overal wil ik even aan ruiken.
 En daarom voor mensen zoals ik heb ik een Proef pakket samengesteld met de heerlijkst voorjaarthee. De toppers van het voorjaar om het maar zo te zeggen! Heerlijke rijkelijk gemelangeerde thee's met smaakmakende vruchten. Geserveerd in een rond magneetblikje met doorzichtig deksel. Zo wordt het kiezen een stukje makkelijker !  

http://www.o-lijf.com/a-36679662/thee-cadeau/voorjaars-thee/

Reacties

Populaire posts