SMAAKVOLLE THEEMELANGES



                         Smaakvolle theemelanges bij O-lijf 

Er zijn vele manieren om ons leven wat te veraangenamen en te verwarmen tijdens de koude wintermaanden en het drinken van een lekkere kop thee is er zeker één van! Op de bank, onder een dekentje met een goed boek en warme mok thee…hmmm. Afgelopen zomer dronken wij vooral muntthee uit eigen tuin maar zo in de winter gaat mijn voorkeur uit naar de wat meer verwarmende theesmaken. Zoals bijvoorbeeld gember en kaneel. Heerlijk! Gemberthee is naast verwarmend ook goed bij beginnende keelpijn of misselijkheidklachten.
Op zoek naar variatie in de soorten thee die wij drinken vond ik bij de webshop o-lijf een ruim aanbod in theesoorten en thee accessoires. Ook kruidenthee met geneeskrachtige werking zoals bloeddrukkruiden thee en bloedzuiverende thee. Gezond en lekker gaan prima samen en zeker in zo’n mooie kruidenthee! Wat ik eigenlijk meteen een opvallende theesoort vond in het assortiment van O-lijf en eerlijk gezegd had ik er ook nog nooit van gehoord is de bamboethee. Heel benieuwd hoe dit zal smaken? Dat wil ik weleens proberen en deze thee gaat dan ook zeker het winkelmandje in! O-lijf beschrijft de bamboe thee als notig en vol aroma. Ook zit deze thee vol met vitamines, lijkt mij een in de wintermaanden zeker een mooie aanvulling! Bij de groene thee vinden we losse theesoorten met verrassende namen zoals ‘vriendinnenthee’ , ‘het geheim van toetanchamon’ en ‘Oma’s appel-kweepeertaart’ … Grappig toch?
                                                    


 Naast losse thee heeft O-lijf ook thee in zakjes van het bekende biologische theemerk Jacob Hooy. Kortom keuze in thee te over! Met de feestdagen in het vooruitzicht zijn de theeproducten van O-lijf wel een erg leuk en origineel idee om cadeau te geven! Neem nou het (thee) servies van Bunzlau Castle, ook daarvan heeft O-lijf mooie producten. Ik ben zelf een groot fan van dit servies en ik heb de grote theepot, diverse mokken, kopjes en schotels. Het drinkt heerlijk en staat zeer sfeervol op tafel. Daarnaast is het zeer duurzaam en solide. Zo’n prachtige mok in combinatie met een smaakvolle thee , dat is echt een cadeau wat ik volgende maand wel in mijn schoen of onder de kerstboom wilt hebben. Ik zal mijn geliefden eens tippen en verwijzen naar deze mooie en vooral lekkere Webshop! Net zoals dat ik jullie graag wil uitnodigen om deze winkel te verblijden met een bezoekje! Veel snuffel en winkelplezier



Reacties

Populaire posts