Tapas aan tafel




Wat is het toch altijd weer fijn om familie of vrienden uit te nodigen voor een tapas middag of avond. De gezelligheid begint dan al vooraf met het uitzoeken van heerlijke kleine hapjes. En dan op pad naar de winkeltjes die de mooiste producten verkopen. Bij het binnenlopen van deze winkels wordt je omringd door heerlijke geuren van of vers gebakken brood, vers vlees of mooie groentes. Niets liever ga ik op zoek naar die speciaalzaakjes waar het verhaal achter het product je met geuren en kleuren wordt verteld. Thuis gekomen met een boel informatie en heerlijke producten gaan we dan aan de slag. Maar dan komt voor mij het allerleukste de tafel aankleding. Een gedekte tafel vol met tapas gerechtjes vraagt toch om een heel wat leuke schaaltjes, borden, kommen of plankjes. Niet alleen ik vind dit heel erg leuk om te doen maar ik ontdek dat ook mijn klanten die de winkel of webwinkel bezoeken het leuk vinden om kleine tapas producten te verzamelen. Het zijn stuk voor stuk handbeschilderde mooie decors waarvan de verf die gebruikt is geen lood of andere zware metalen bevat. Puur natuur schaaltjes die ook nog eens in de oven, vaatwasser of magnetron kunnen.

http://www.o-lijf.com/c-1504583/tapas-aan-tafel/

Reacties

Populaire posts